Návrh zákaznické zkušenosti
Navrhneme a připravíme s vámi klientské cesty, od registrace až po multikanálovou komunikaci.
Pomůžeme vám zlepšit a propojit procesy v obchodní síti, marketingu a zákaznickém servisu.
Využijte naše zkušenosti v automatizaci marketingu a personalizaci k podpoře růstu prodeje.
Analyzováním klíčových dat o vašich zákaznících vám umožníme rozhodovat se na základě informací.
Navrhneme a připravíme s vámi klientské cesty, od registrace až po multikanálovou komunikaci.
Pracovali jsme se všemi nástroji na trhu a známe je skrz naskrz. Co bude klientům vyhovovat víme často lépe než oni sami.
Zvyknout si na nové nástroje bývá náročné. My vám pomůžeme. Máme rozsáhlé zkušenosti s vedoucími nástroji jako je Salesforce.com a Marketing Cloud.
Jan Hromas už téměř dvě desítky let pomáhá firmám najít nové a lepší způsoby práce. Hledá ty nejlepší nástroje pro prodej, marketing a CRM, nachází cesty jak zlepšit efektivitu a zvýšit zisky. Podívejte se na jeho kompletní profil na LinkedIn.
Jan má zkušenosti z financí, automobilového průmyslu a biotechnologie.
Jan je také spoluzakladatelem společnosti CRM pro neziskovky, která pomáhá využít CRM pro dobrou věc.
"Společnost CRM People nám poskytla neocenitelnou podporu při přípravě naší strategie automatizace marketingu. Pomohli nám navrhnout správnou business architekturu a vybrat ideální řešení pro naše potřeby. Návrh zákaznických cest a use casů, které nám tým poskytl, byl rozhodující při navrhování nové zákaznické zkušenosti pro budoucí zákazníky Partners Banky. Oceňujeme odborné znalosti týmu CRM People v oblasti automatizace marketingu. Díky jejich vedení a podpoře jsme mohli úspěšně realizovat naši strategii."
"Honzova odbornost a strategická vize se zásadním způsobem podílely na transformaci našich schopností v oblasti CRM ve skupině NLB. Honza nám pomohl vytvořit novou organizaci CRM a přivést na palubu nové talenty. Tým pod Honzovým vedením zavedl nový proces přímého marketingu, který měl významný dopad na náš segment spotřebitelských úvěrů. Honza nás také podpořil doporučeními modernizace naší technologické platformy. Jeho schopnost spojit strategické myšlení s praktickou realizací byla klíčovým faktorem našich nedávných úspěchů."
"Honza navrhl moderní platformu pro personalizovanou komunikaci s našimi zákazníky a dodal skvělé kompletní řešení ve velmi krátkém čase."
"Honza nám pomohl připravit CRM strategii pro naši síť importérů a dealerů. Oceňuji, že kromě práce na CRM nástrojích věnoval velkou pozornost také nastavení procesů, jejich KPIs a podpoře adopce mezi uživateli."
"Spolupráce s Honzou byla skvělá zkušenost. Jako hlavní business architekt rychle a efektivně navrhl a dodal naši oCRM platformu."
"Honza s jeho zkušeností z Fintech startupu nám pomohl při rozmýšlení a přípravě digitální transformace. Podporoval nás během přípravy digitální strategie, výběru CRM řešení a přípravě scopu prvních dodávek."
Dejte nám vědět, s čím vám můžeme pomoci.
Zavolejte nám
Napište nám